meindert-wouter.reismee.nl

Update.

Goedenavond,

Tijd voor een nieuw verhaal, een update. Er is al weer een flinke periode verstreken sinds de laatste bijdrage maar dat betekent z茅kers niet dat we een tijdje stil hebben gestaan. Verre van dat! Ik ben in Maart nog lekker naar de sneeuw geweest maar i.p.v. de ski's had ik mijn Koga mee genomen. Een goede keus. Ik heb enkele mooie ritten gemaakt, flinke beklimmingen gedaan en op de terugweg heb ik 贸贸k nog enkele dagen aan de Moezel gefietst. Een prima vervanging van het ski毛n, zeker goede training!

Tijdens mijn afwezigheid heeft Wouter een bijzonder nuttige Koga techniek uitleg gehad van fietsenmaker Bart, een 茅chte kenner van de Koga reisfiets. Foto's, filmpjes zijn gemaakt en veel uitermate nuttige dingetjes zijn behandeld, uitgelegd. H茅lemaal TOP van Bart dat hij hiervoor tijd heeft vrijgemaakt. De opgedane kennis hebben we direct na mijn terugkomst ook jn praktijk gebracht op mijn Koga. Reserve spaken hebben we erbij gekregen en 贸贸k de toezegging dat we, indien nodig, altijd contact kunnen opnemen. GEWELDIG!!!

Is er dan nog meer getraind? Yes, Wouter heeft dag trips gemaakt naar Apeldoorn en ook nog een retourtje Diever van ruim 110k. Terwijl ik verhaaltje in elkaar tik ben ik onderweg naar Venlo, op fietse. Van mijn werk kwam vorige week de vraag of ik enkele diensten kon doen aldaar. Wel, ik bedacht direct dat dit mooi te combineren zou zijn met een paar dagen fietsen. Dus ben ik vanochtend in Zwolle opgestapt, ben ik nu in Mook voor een overnachting en morgenochtend gaat het verder naar Venlo. Misschien kan ik zaterdagochtend 贸贸k nog weer een stuk terug fietsen.

Ja, er gebeurt dus nog van alles wat allemaal valt onder "voorbereiding". Het "grand d茅part" komt al ras dichterbij! Mei is nu toch echt al dichtbij.

Groet'n, Wouter, Meindert.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!