meindert-wouter.reismee.nl

Naar huis.

Gutenmorgen Alle,

Een vroege update vandaag. Inmiddels ziten we al in de trein ter hoogte van Bremen. Gisteren was dus een lange dag op zee. Uitslapen tot 08.30, relaxed ontbijten en verder bijzonder weinig doen. Koffie, plaatjes schieten en genieten. Van mooie vergezichten, mooie luchten, mee vliegende wilde zwanen, gewoon genieten. Ik hoop dat, als M/S Finnmaid heeft aangemeerd, we de trein van 21.40 naar Lübeck Hbf nog kunnen halen. En dat is gelukt. Zodoende zijn we rond 22.30 bij ons onderkomen voor de nacht. Een korte nacht want om 05.36 vertrekt onze trein naar Hamburg Hbf.

Wel, vanochtend om 05.00 waren we alweer op het station Lübeck Hbf. Eerst een ontbijtje halen. Ja, dat kan al want de Bäckerei is dan al open. Verse Brötchen, Kaffee en thee. Pünktlich op tijd vertrekken we. Een klein uurtje tot Hamburg en daar 20 minuten overstap op de trein naar Osnabrück. Daar nog een keer overstappen op de IC240 naar Bad-Bentheim.

Zo reizen we snel richting de grens. Vanaf Bad-Bentheim gaan we, mooi in stijl, fietsen naar Zwolle, naar HUIS!!!

Tot straks! W&M.

Frans en Riky van het Bolscher

Meindert en Wouter,
Wat een mooie avontuurlijke tocht hebben jullie gefietst petje af.
Nog de laatste kilometers en jullie zijn thuis.

Lianne Löbker

Veel plezier met jullie laatste kilometers ?? naar huis. Wat een mooi avontuur en waar je ons met jou verhalen en foto's ook deel hebt laten nemen in deze spectaculaire tocht.

Stijn

Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's.
Welkom thuis !