meindert-wouter.reismee.nl

Weer thuis!!!

Goedenavond alle volgers!

We zijn weer zu Hause! Na onze laatste treinreis die dus eindigde in Bad-Bentheim moesten we nog één keer op de pedalen. En wat een toffe verrassing toen trouwe volger Jan ten N daar op het perron ons verwelkomde! Super! Nadat er fotootjes waren gemaakt en wij tóch nog een keer de regen outfit aan hadden getrokken ging het richting de Lutte, de grens dus. Al snel kon de gewone fietskleding weer aan. Verder via Oldenzaal naar Weerselo. Even wat eten. Daarna langs het kanaal Almelo-Nordhorn, door Almelo, Aadorp en Vriezenveen. Hier linksaf over de brug, via Hoge Hexel naar het Overijssels Kanaal. Hankate, Lemelerveld, Zwolle komt snel dichterbij. Onderweg had ik al aan Aniet gemeld dat het wel ongeveer 16.00 zou gaan zijn. Stiekem rekende ik toch wel op een kleine ontvangst. Maar toch niet op het onthaal wat ons ten deel is gevallen!!! Wát een verassing! Zoveel mensen, vrienden, broers, zus, schoonzussen, zwager, volgers! Ballonnen, spandoek en bubbels! GEWELDIG, allemaal een grote MERCI, DANK JULLIE WEL!!! Een prachtige afsluiting.

En ja, de trip is gedaan. We hebben het gedaan, de Noordkaap is gehaald. Hebben we samen gehaald!!! Natuurlijk hebben we nooit kunnen voorzien dat het gegaan is zoals het gegaan is. Het geeft dit prachtige avontuur zoveel meer, heeft zoveel meer ook óns op de proef gesteld. In totaal hebben we zo'n 6300 km gereisd, hebben we bijna 3000 km op de Koga's weggetrapt. En dat allemaal zonder ook maar één mankement. Hoe heerlijk zulke betrouwbare, onvermoeibare, ijzersterke reisgenoten.

Morgenochtend komt Wouter nog een bakkie doen, kunnen we écht afsluiten. Kunnen we langzaam gaan opruimen, de Koga's wat verwennen en zélf wennen aan het weer zu Hause zijn.

Dank jullie wel voor alle reacties, ondersteuning en meelezen/meereizen en vooral dank voor de thuisblijvers die dit allemaal goed hebben gevonden en dus mogelijk hebben gemaakt! DANK!

Wouter & Meindert.

Erik en Jeanette

Respect mannen. Niets anders dan respect.
Home sweet home. Lekker in de eigen bedstee.