meindert-wouter.reismee.nl

Drie weken.

Hallo, goedeavond.

Drie weken. Oei, nog 3 weekjes en dan begint het grote avontuur! Amai, het komt nu toch wel errug snel dichterbij. Wat kunnen we nu nog doen qua voorbereiding? Niet veel en toch nog van alles. De laatste weken is het vooral kilometers maken. Soms op tamelijk vreemde uren, maar allez, elke gefietste kilometer is toch weer een training. De afgelopen weken ben ik vaker op de Koga naar het werk, Almelo, geweest dan op de motor. Ik betrap mezelf erop dat ik, wanneer het weekrooster uit komt, alleen maar denk aan zit er nog een dagje fietsen bij! Wat betreft de fietsen, de route, reserveonderdelen en overnachten zitten we denk ik wel op schema. Wat onszelf betreft, onze "Ausdauer, conditie, dat zal straks snel genoeg duidelijk worden. Frank Sinatra, Ol' Bleu Eyes himself, heeft het passend verwoord in My Way.

Yes, there were times I'm sure you knew
When I bit off more than I could chew
But through it all, when there was doubt
I ate it up and spit it out
I faced it all and I stood tall and did it my way.

Wat nog wel een onzekerheidje is is hoe we, als we het doel bereikt hebben, weer terug gaan komen. De optie bus, trein, ferry via Finland is een beetje moeilijker geworden omdat de directe busverbinding Noordkaap - Rovaniëmi pas vanaf 27 juni gaat rijden. Maar goed dat is nog héél erg ver weg.

Wel, deze laatste weken gaan we rustig door met wat we al een tijd doen maar vooral óók nog steeds blijven genieten van de laatste voorbereidingsfase!!!

Groet'n uut Zwolle, W&M.

Miny van Leusen

Waar beginnen jullie aan ,Wat een uitdaging! Maar het lukt jullie vast , nog ff goed oefenen