meindert-wouter.reismee.nl

Op weg.

Gutenmorgen Allen!

We zijn op weg! Gisteravond hebben we afscheid genomen van het thuisfront, pfff! Zoals ik altijd zeg wanneer ik weg ga heb ik nu gewoon gezegd: tot straks. Na het eten hebben we alles in en op de voiture van broer Jan gepakt en zijn we vertrokken. Eerst naar Osnabrück waar we een overnachtinkje doen. Nog lekker met z'n vieren een pint, nog een keer afscheid, ajuu, kiek uut en wees voorzichtig! Dan zijn we met z'n tweeën. Lekker plat, lekker slapen.

Om 05.45 ben ik op. Wassen, boeltje pakken, fietsen uit de parking en naar het Bahnhof. We zijn lekker op tijd, verse koffie en een croissant. De ICE rolt keurig op tijd binnen. Voorste rijtuig is voor de Fahrräder. Plaatsen zijn gereserveerd, óók voor ons. We kunnen hier nu wel een Frühstück doen. Eerst dus ruim 2 uurtjes treinen, tot voorbij Hamburg. Het weer is nu al schitterend. Zonnetje, blauwe lucht en een sluierwolkje. Inmiddels Bremen in zicht. Een heerlijk begin!

W&M.

Renate

Goedemorgen, fijn zo'n goed begin. Nu is het echt begonnen ??. Succes en vooral Genieten ❗❗

Gerry

Succes!

Marijke

Heerlijk, op weg. Fijne reis samen!

Marion

Leuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen! Succes!! ?

Edwin

Geniet van de reis. En heel veel succes