meindert-wouter.reismee.nl

Aan boord.

Goeieavond.

Inmiddels ziitten we bijna op volle zee. Het Kieler-fjord hebben we achter ons gelaten. Vandaag was direct een best pittige dag. Heel de dag tegenwind en héél veel klimmetjes. Bovendien was het wegdek best vaak tamelijk onplezierig slecht. Al direct in Itzehoe heb ik een nieuw accu voor mijn camera gekocht. Het ding was vanochtend al hélemaal, ehmm, uit!

Enfin, na een bakkie koffie zaten we dan om 10.45 in 't zadel. Zoals al gezegd, het was een pittige maar onverwacht mooie route. En wat een mazzel met het toffe weer. Heel de dag zonder jas gefietst. Maar we hebben toch best flink door getrapt want ergens in mijn hoofd zat tóch het gegeven dat we wél een boot moeten halen. Enfin, ergens rond 16.00 waren we toch al geland op de Schwedenkai in Kiel. Inchecken ging snel en toen op onze Koga's aan boord. Ze staan geparkeerd direct achter de grote laadklep. Snel naar de kamer, vervolgens een andere kamer en lekker douchen. Vervolgens buiten kijken en aansluitend eten in de bistro. Dáár waren we wél aan toe. Straks op tied plat, zzzz! Morgenochtend 09.15 aankomst in Göteborg.

Groet'n Wouter & Meindert.

Sander

Goed bezig. Het begin is er. De kop is eraf ???