meindert-wouter.reismee.nl

Eerste fietsdag in Zweden.

Hallo allen,

De eerste dag in Zweden zit erop. Dik 90km hebben we weg getrapt. En dat is best behoorlijk aangezien het al zeker voorbij 10.00 was voordat we op weg waren. En wat een mooie eerste dag! Eigenlijk belachelijk mooi weer, de jas is totaal niet aan geweest. Een groot gedeelte is afgelegd in enkel een onder shirt. Heel de dag stralende zon en 25/26°! Wel weer een pittige dag met veel klimmetjes. De middag lunch is gedaan ergens aan het water waar we dan ook in zijn geweest. Wouter helemaal, ik wat minder.

Onderweg is al wat te eten gehaald want we hadden al besloten de tenten te gaan gebruiken. Na 90km waren we in Trollhatten waar de borden van camping ons opwachten. Eigenlijk nog niet open maar tóch al bezet met campers dus wij dan ook erbij. Hoe toevallig, onze buren met camper hadden ons vanochtend gezien nog aan boord. Nederlandse mensen die ons direct de code voor sanitair gaven en ons heerlijke soep aanboden! Snel de tent op, douchen en zelf eten bereiden. Straks lekker plat, morgenochtend op tied weer verder.

Groet'n uut Trollhatten, W&M.

Edwin

Mooi dat jullie daar ook zulk mooo weer hebben. Leuk ook andere hollanders tegen te komen zover van huis.

Agnes

Dat klinkt helemaal top!

Jam Z

Dat smaakt naar meer, jongens!??

Richard

een prachtige tocht maken jullie er van.

Eppe en Miny van Leusen

ziet er allemaal goed uit , Een hele onderneming .