meindert-wouter.reismee.nl

Verder noordwaarts.

Goedenavond uit Forshaga.

Vandaag zijn we weer bijna 100 km verder noordwaarts gekomen. Alweer vertrokken met goed weer, ietsie frisser maar dat duurde niet zo lang. De jas ging al snel weer uit. Ook nu veel klimmetjes en afdalen maar allemaal goed te doen. Rond 10.00 een koffie stop bij een kleine supermarkt dus óók weer even inslaan. Met de laatste boterkoek achter de kiezen weer verder. Het begint wat te regenen maar nog geen regenpak toestanden. Op een prachtplek aan een meer een lunch gedaan, lekkere pastasalade, fruit, drinken en nog een koffie. Karlstad doen we niet aan. Ergens bij een tankstation scoren we nog wat drinken en trakteren we onszelf op een magnum! Nog een eindje naar Forshaga waar een camping zou moeten zijn. Dus niet, het camping gebouw is in rook opgegaan, letterlijk. Het plekkie is toch wel erg uitnodigend om de tentjes op te zetten. Eerst nog snel boodschappen halen en dan de boel opzetten. Nog maar net klaar begon het écht serieus te plensen. Dankzij de tarp van Jan konden we toch droog zitten en eten. Het werd ook snel weer droog en morgen lijkt ook weer goed. Dus nu de slaapzak en lekker zzzzz!

Tot de volgende keer! M&W.

Edwin

Gang zit er mooi in heren.

Eva

Respect, mannen✨??

Jan uut Oene

Still going strong, toppers ?

Sander

Prachtig ??

Henry

Geweldig mannen, De gang zit er goed in. Het landschap zal ook steeds mooier worden en het is al zo mooi.