meindert-wouter.reismee.nl

Rustdag.

Hej allen.

Vandaag genieten van de rustdag. Heerlijk!!! Gisteravond waren de tenten, tarp en andere zaken allemaal alweer droog en ingepakt, top!!! Vanochtend uitgeslapen tot 08.00 uur. Rustig thee maken, buiten ontbijten en toen de was gedraaid. Een waslijn is snel gespannen en toen alles opgehangen. Ondertussen lekker bakkie gedaan op het terras. Tegen 11.30 toch weer op de fiets gestapt om 8 km verderop inkopen te doen. Eventueel een lunch doen of in ieder geval iets eten. De COOP winkel heeft bijna alles en de paar dingen die we nog zoeken zijn wel bij de kiosk bij het pompstataion een 1,5km verderop. Hier een baquette gegeten met lekkere koffie en thee. Daarna rustig terug gefietst en bij de stuga lekker wat aangerommeld, nog wat dingetjes gedaan voor stroom voorziening.

Vanavond op tijd plat, denk ik. Morgen richting de Noorse grens. Na zo'n 60 km zullen we serieus moeten gaan klimmen en of er überhaupt overnachting mogelijkheden gaan zijn is een beetje onzeker dus we zullen goed voorbereid weer verder moeten gaan.

Voor nu is het zéker nog volop genieten op deze heerlijke plek waar we alles én onszelf weer hebben kunnen opladen!

Gr. M.

Joris & Dienke

Goed om te lezen dat jullie optimaal hebben genoten van de rustdag.
Zet hem op morgen

Eric uut Liemt

Al een aardig stuk erop zitten lees ik net.
Maar laat jullie vrouwen niet teveel zien van wassen en dergelijke.
Je weet maar nooit?.
Ik zeg bij deze een goede veilige tocht verder.
Ik ga zometeen met het RopaRun team 91 de Kippenrenners op pad.
Hou doe war.