meindert-wouter.reismee.nl

Aangekomen in Noorwegen.

Hallo allen,

We zijn de Noorse grens gepasseerd! Vanochtend al rond 07.15 waren we weer opgeladen op weg. Het was alweer schitterende weer alleen stond er wel een straffe noordwesten wind. De eerste +/_ 50km ging redelijk "vlak" over asfalt en later gravel. Rond 11.15 waren we aangekomen in Sysslebäck waar een COOP is. Hier werden we in het Nederlands aangesproken door een Nederlandse die in Zweden woont. Gezellig even gepraat en daarna even shoppen. Omdat onzeker was of er vandaag überhaupt nog een mogelijkheid zou zijn hebben we bij de lokale pizzeria ook al lekker en goed geluncht. Na Sysslebäck ging het zwaar worden. Zo'n 10km klimmen. Pittig, soms zwaar, zeker omdat de fietsen afgeladen waren met alle boodschappen. Het is goed gelukt maar eenmaal boven begon het echte werk. Kilometers gravel wegen in niemandsland. Omdat er óók geen campings of iets anders zijn, zijn we doorgegaan totdat uiteindelijk de Noorse grens toch in beeld kwam. Dan ook maar door en zien we wel of er daarna iets mogelijk is voor de overnachting. Zo kwam het dus dat we geland zijn vlakbij Trysil op een mooi plekkie naast rivier en hydro- centrale. We zijn er even klaar mee. Snel tentjes opzetten, eten maken en rust!!

Een lange, zware maar hele mooie dag en weer zo'n 117km weg getrapt! Morgen zien we weer verder, nu lekker in de slaapzak.

Groet'n uut Norge, Wouter & Meindert.

Renate

Top werk ??

Eppe en Miny

Respect hoor slaap lekker

Agnes

Wow, een pittige dag gisteren. Succes vandaag, hopelijk de wind in de rug ?.

Tiemen en Ans.

RESPECT!!Wat gaan jullie goed!

Bolscher Frans en Riky van het

Zie vandaag pas dat jullie al onderweg zijn en de verhalen gelezen ben wel jaloers wens jullie een mooie reis geniet er van groeten uit Delden.