meindert-wouter.reismee.nl

Van Trysil via Engerdal naar camping Solenstua.

Hallo allemaal,

Vandaag toch weer 106km verder gekomen. Vanochtend niet al te vroeg uit de tent gekomen, het was rond 05.45 gewoon te koud. Uiteindelijk ok 09.15 vertrokken onder een stralende zon en blauwe hemel. De route was relaxt, zeker in vergelijk met gister. Brede asfaltweg, bijna vlak én het windje lekker mee! Al vrij snel een koffie gedaan mét wat lekkers erbij. Onderweg nog een eigen lunch gemaakt van pastasalade, tonijn en een eitje. Bijna heel de dag hebben we wegnummer 26 kunnen volgen. Toch zat er verandering in de lucht. Ik had vanochtend al gezien dat de barometer behoorlijk was terug gelopen. Tegen 16.00 uur waren we in Engerdal waar ook een COOP zit. Helaas ging deze net sluiten, iets met een feestdag. Er tegenover zat wel een eet gelegenheid. Overleg dus. Als we hier kunnen eten hoeven we geen inkopen te doen en als we nu eerst een overnachting kunnen regelen, kunnen we daar na het eten wel naar toe fietsen. Inmiddels regende het en leek het ook wel te blijven regenen dus gaan we voor een hytter/stuga.

Dat is dus ook zo gelukt en was het toch bijna 19.00 uur toen we alhier op Camping Solenstua aankwamen. De regenpakken nat maar alle kleren en bagage droog. Lekker douchen, nog iets wassen en zo meteen lekker plat. het regent nog steeds, morgenochtend lijkt het weer weer beter.

Welterusten, W&M.

Anneloes

Hè hè, eindelijk een verhaal kunnen lezen. Wist de url van je nieuwe site niet:( Fijn om weer alles te kunnen volgen. Ga snel alle verhalen bijlezen.
Knap veel gereden vandaag. Hopelijk morgen een droge dag. Zet ‘m op. Groeten vanaf de camping in Lemele van mij en de familie Schuurman.