meindert-wouter.reismee.nl

Moeilijke beslissingen.

Goedemorgen alle volgers.

Nog een update over de dag van gister. Een mooie, lange dag die gisteravond is geëindigd met een onverwacht, moeilijk eind. Wouter heeft de tocht moeten verlaten. Vanwege persoonlijke, familie omstandigheden heeft Wouter gisteravond moeten besluiten naar huis terug te keren. Dankzij de hulp van zeer hulpvaardige camping eigenaresse en zwager Kees voor het regelen van een vliegticket kan Wouter straks om 12.00 vanaf Trondheim airport terug vliegen naar Schiphol.

Ik ga alleen verder en heel misschien kan Wouter later, verderop, nog weer aanhaken om zo tóch nog samen de kaap te kunnen halen. In ieder geval blijft de Koga met bagage hier achter, achter slot en grendel. Geen enkel probleem. Vanochtend hebben we nog één keer samen ontbeten en zijn we samen naar de bus gelopen. Voorlopig afscheid, een verrekt moeilijk moment.

Ik ga nu de boel oppakken en daarna toch maar op weg naar Trondheim. Pffff.

Eva

Ook sterkte voor jou Meindert. Hoe het kan lopen, voor jullie allebei heel moeilijk.

Anneloes

Och nee! Sterkte voor Wouter natuurlijk. En voor jou Mein. Dapper dat je alleen verder gaat. Pas goed op jezelf.

Deetje

Ach dat is idd een hele moeilijke zeg en erg knap dat je alleen verder gaat Mein. Heel veel sterkte Wouter en Meindert.
Veel veiligheid en toch nog zo veel mogelijk plezier voor jou Meindert bij het vervolg van de reis.

Sander

Oh dat is voor Wouter heftig. Zo’n toch verlaat je niet zo maar. En mein jij gaat alleen verder. Kerel doe je voorzichtig. Wouter sterkte! Meindert ook!

Dienke

Och! Wat een moeilijk beslissing heeft Wouter moeten nemen. Sterkte Wouter.
Moeilijke maar ook dappere beslissing voor jou Mein. Doe voorzichtig en pas goed op jezelf.

Jan Z

We ondersteunen je moed, heel veel sterkte. Ik begrijp je moeite, en teleurstelling.....ondanks alles toch een hele goede reis verder...je toont wel weer je sterke karakter,

Eppe en Miny

Wat een teleurstelling sterkte voor Wouter ,Maar ook voor jou Meindert ,wat een beslissing om alleen verder te gaan ,ik bedacht me nog wel even ,doe kalm aan !

Ingrid Vergeer

Dag Wouter en Meindert, wat verdrietig en verschrikkelijk jammer dat Wouter moet stoppen. Ik hoop dat hij later weer kan aanhaken. Veel sterkte, Wouter en jij ook, Meindert. Ik hoop dat je een voorspoedige verdere tocht hebt.

Marion During

Een onverwachte wending gedurende jullie bijzondere reis. Wat een verdrietig moment voor jullie.
Beiden heel veel sterkte gewenst.

Agnes

Alles zo goed gepland en voorbereid. En dan blijkt het leven weer niet te plannen. Wat een wending! Ontzettend zuur en moeilijk, maar als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Meindert, dappere beslissing! Take care, stay safe en blijf genieten van al het moois wat je onderweg tegenkomt!

Marijke

Ach jongens, wat naar! Sterkte beiden

Bolscher Frans en Riky van het

Heel erg vervelend dat je niet samen verder kunt wel moedig toch alleen verder te trekken veel succes

Kees Folkersma

Wat een onverwachte draai aan jullie mooie avontuur en wat een teleurstelling. Veel bewondering om alleen door te gaan Meindert. Ik wens je veel succes en plezier. Hopelijk kan Wouter toch weer aanhaken.

Lianne Löbker

Tjee, sterkte voor Wouter wat knap dat jij de tocht alleen gaat voortzetten. Heel véél succes verder doe voorzichtig. Groetjes Herman en Lianne