meindert-wouter.reismee.nl

Alleen naar Trondheim.

Goedenavond allen,

Vandaag een kortere etappe. Ongeveer 65 km naar Trondheim. Het is droog en bewolkt. Fietspaden, kleine wegen en ook weer gravelwegen. Ergens na een uurtje even tijd voor een bakkie. Vreemd om niet even te overleggen, niet twee bakkies klaar te maken, bah! Wanneer Trondheim dichterbij komt is er opeens t贸ch nog een errugg pittig stuk klimmen. Over gravel en tot 13% stijging uitschieters. De stad komt dichterbij, de drukte ook. Wat opvalt is dat er wel h茅茅l veel wegwerkzaamheden zijn, alles staat op de kop, zo lijkt het. Dan is daar het centrum met de enorme Nidaros kathedraal. Hier is het betrekkelijk rustig. Oude panden, kleine straatjes.

Ik had al vroeg besloten dat morgen een rustdag gaat worden. Even de gebeurtenissen laten bezinken. Misschien 贸贸k maar eens weer wat was doen. Ik heb bewust gekozen voor een camping voorbij Trondheim, rustig gelegen aan de Trondheimfjord. Vanochtend al gebeld voor hytter/stuga. 脫贸k heel prettig, de camping ligt pal naast de ferry Flakk - Rorvik en deze moet ik donderdag weer gebruiken. 脫贸k nu is het toch weer vreemd om wat te eten te maken voor alleen me, myself and I. Hoe dan ook, vandaag toch weer 75 km erbij gedaan. De teller is vanmiddag de eerste 1000 km gepasseerd.

Morgen beetje bijtanken, opladen. Nu lekker plat, zzzz!

Groet, M.

Anneloes

Dat zal idd maar dan vreemd voelen nu zo in je up. Hopelijk een goede nacht, morgen dus ff kalm an en dan overmorgen dit en fris de ferry op.

Eva

X