meindert-wouter.reismee.nl

Tweede rustdag.

Goeienavond,

Vandaag dus weer een rustdag. Dus een beetje langer blijven liggen, geen haast. Wassen, ontbijtje maken, thee zetten. Er staan wasmachines en drogers dus alle fietskleding bij elkaar gezocht, muntje gekocht, en draaien maar. Het weer is precies zoals men gisteravond bij het inchecken al zei. Regen, heel de dag regent het al. Ik ben erg blij met de kleine stuga. Maar goed, er moeten nog wel wat boodschappen gedaan worden en het eerste winkeltje is toch zo'n 4 km verderop. Dus vanmiddag toch het regenpak aan, de Koga wakker gemaakt en lekker een stukkie fietsen. In het winkeltje is van alles en nog wat te koop dus de fietstas raakt redelijk gevuld. Ik trakteer mijzelf op een lekkernij voor straks weer bij de koffie, Napoleonskake. Als ik terug ben ga ik ook even kijken bij de ferry aanlegplaats. Deze moet ik morgenochtend als eerste nemen. Zo'n 7 km over het Trondheimfjord naar het schiereiland Fosen. Dan gaat het verder noordoostwaarts naar Steinkjer. Wel, straks een beetje eten maken, tassen klaarmaken, kleren klaarleggen en op tied te bed. Weerbericht voor morgen helaas hetzelfde als vandaag.

Groet van camping Flakk, Bosberg, Trondheim, Norway.

Reacties

Reacties

Eric uut Liemt

Heey Meindert.
Na weer thuis te zijn gekomen van een geweldig verlopen RopaRun lees ik je verhalen van de afgelopen dagen.
Wat naar voor Wouter dat hij door omstandigheden afscheid van jou moet nemen.
Helaas,het zij zo.
Super knap en dapper van jou dat je de reis alleen doorzet.
Ik hoop voor je dat het je lukken gaat,maar dat gaat jou lukken topper. Have a save trip.
Grtn uit Liemt.

Henry

Tjeetje het is me wat. Ik lees de verhalen en had al waardering voor jou en Wouter. Helaas heeft Wouter af moeten haken door familieomstandigheden. Wellicht kan hij toch nog ergens aanhaken.
Maar onverschrokken zoals jij bent, ga je door. Waardering man!
Wat een avontuur!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!