meindert-wouter.reismee.nl

Een dag die gewoon niet "liep".

Goedenavond volgers,

Vandaag was een moeilijke dag. Een dag waar ik niet lekker in 't zadel zat. Dat begon vanochtend direct al. Het leek droog toen ik opstapte maar nog geen kilometer verder al regen. Shit, regenpak wel aan, toen geen regen meer. Pak weer uit, allemaal gedoe voor ik nog geen eens goed op weg was, pfff. Toen direct al klimmen. Niet fijn als je nét op weg bent. Maar het waren er te veel, te steil en veel te kort na de start. Ik kon er niet goed mee omgaan, kwam er geen enkele keer lekker over. Shit, shit. Dan ook nog wind tegen zodat je in de afdaling moet blijven trappen om snelheid te blijven houden. Ik wist al snel, dit wordt geen 100km dag.

Bij de eerste koffie-stop bij een COOP heb ik alvast een hytte geregeld in Namsos. Dat is nog steeds 85km maar dat moet lukken, dan staat dat in elk geval vast. Gelukkig wordt het vanaf ongeveer 13.30 toch wat beter. De route wordt mooier, het weer wordt iets prettiger en de beklimmingen worden wat beter te nemen. Ik neem mijzelf voor bij aankomst in Namsos eerst te gaan eten bij een Italiaan en pas daarna de camping op te zoeken. Na de heerlijke warme hap is het nog zo'n 4,5km naar de hytte. Al met al toch nog weer zo'n 85km gedaan op deze "moeilijke" dag. Snel douchen en dan lekker niks meer.

Welterusten uut Namsos, Meindert.

Reacties

Reacties

Eva

Poeh, dapper hoor!!

Anneloes en Jesse

Zulke kl*tedagen zullen niet meevallen. Slim dat je direct al een hytte had geregeld.
Kun je ergens naartoe fietsen en heb je gegarandeerd een goed onderkomen. Super toevallig dat je op een camping terecht bent gekomen waar wij komende zomer ook een paar nachten gaan verblijven. Laat je ergens een aandenken of teken (Mein was here) achter?:) Groet’n uut Wieje!

Sander

K man zulke dagen. Maar die zijn er altijd. Ga door kerel! Blijf genieten. Morgen weer een andere dag ????

Kees Timmenga

85 km is toch een prachtige afstand in deze omstandigheden, leg de lat niet te hoog je moet nog ver.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!