meindert-wouter.reismee.nl

Oponthoud.

Goedemiddag,

Een vroege update vandaag. Ik sta sinds vanmiddag 13.30 te wachten op de ferry Levang-Nesna. Er schijnen problemen met het tamelijk oude schip te zijn. Vooralsnog schijnt het toch nog te gaan goed komen. Toen ik hier aankwam stond er ruim 65km op de teller. Niet héél erg veel maar ik ik toen tóch al een hytte geregeld aan de overkant, in Nesna dus. Voorbij Nesna is er voorlopig niets meer dus het leek mij verstandig hier te overnachten en dan morgenochtend fris op weg te gaan naar niemandsland.

Vandaag was het best redelijk weer, zonnetje, wat buien en redelijk gunstige wind. Dus morgen weer verder, nu alleen nog de ferry afwachten.

Groet'n uit Levang, Meindert.

Reacties

Reacties

De buurman

Heb even gegoogled. Maar dwn is het ook nog een mooi stukje varen als die er is.

Succes met de kano

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!