meindert-wouter.reismee.nl

Eindelijk een zonnetje!

Hei Alle,

Hé hé, eindelijk een zonnetje! Na dag in dag uit in het regenpak te hebben gefietst was dan eindelijk vandaag de zon van de partij. Nog niet vanochtend vroeg trouwens. Om 05.00 regende het nog volop in Reina. Ook toen ik om 06.45 opstapte moest de regenoutfit nog gewoon aan. Maar precies zoals mijn weer-app al had voorspelt werd het na een klein uurtje fietsen droog en was op zee al blauwe lucht te zien. De gewone jas kon aan, de regenbroek heb ik nog wel aangehouden. Eindelijk kon ik genieten van alle mooie vergezichten, uitgezichten die tot nu toe schuil gingen achter laag hangende wolken, nevel en regensluiers. Bij de aankondiging van weer een weggedeelte met een flink aantal steile beklimmingen heb ik ook de regenbroek opgeborgen. En dan ben ik direct bij het moeilijke punt van deze dag. Er moest wel errug veel geklommen worden, pfff!! Samen met de toch weer koude tegenwind uit het noorden maakte dat deze dag een pittige, zware dag is geworden.

Deze dag is zonder meer een mooie, goede dag geworden. Er was eindelijk de zon, ik heb Bodo bereikt na bijna 110km maar vooral omdat morgen Wouter weer gaat aansluiten. Hij zit nu op het MS Vesterålen, een Hurtigruten ferry onderweg van Trondheim naar Bodo waar hij morgenmiddag zal aankomen. Natuurlijk zal ik dan aan de kade staan. Samen zullen we dan nog verder reizen naar Moskenes op de Lofoten waar we zaterdag van een rustdag gaan genieten.

Voor mij is er nu een nachtje hotel in Bodo, morgenochtend lekker uitslapen en een heerlijk ontbijtje verorberen.

Groet, M.

Reacties

Reacties

Joke

Meindert, ik geniet van al je verhalen en foto's. Je bent echt een kanjer. En fijn dat wouter morgen weer kan aansluiten. Geniet.

Gerry

Mooi dat jullie weer samen verder kunnen.

Eppe en Miny

Wat fijn Meindert dat jou maat morgen weer aansluit, Dat fietst toch wel even anders ,bedank voor de mooie verhalen en foto's ,goede reis verder samen .

Erik

Fijn dat de zon zich liet zien. En mooi dat jullie morgen weer samen verder kunnen. Succes.

Jan

Hey! Wat een geweldig nieuws, zowel eindelijk het zonnetje maar ook jullie hereniging. Zeker voor dat laatste stuk naar de kaap, waarvan je van iedereen hoort dat het zo leeg en verlaten is, moet het fijn zijn om je maat weer naast je te hebben en kunnen jullie samen van het moment bij de iconische wereldbol genieten! Heel veel plezier samen met het vervolg van jullie expeditie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!