meindert-wouter.reismee.nl

Weerzien in Bodø.

Hallo allemaal,

Wouter is er weer bij, team Noordkaap is weer compleet! Om 13.00 is hij aangekomen aan de Hurtigrutenkay in Bodø. Ik heb afgelopen nacht goed door gebracht in hotel Bodø en heb vanochtend heerlijk relaxed ontbeten. Lekker brood, gebakken eitje, jammetjes én thee met honing. Na het uitchecken nog lekker een bakkie op een terrasje in het zonnetje. Wél was het nog steeds gewoon koud, zo'n 8°. Daarna nog een poosje gewacht boven het station met wederom een bakkie. Toen de MS Vesterålen in beeld kwam ben ik naar de aanlegplaats gegaan. Natúúrlijk wilde ik daar zijn en een plaatje schieten als Wouter van boord kwam. Heerlijk om elkaar weer te zien na zo'n bewogen tijd! We gaan terug naar boven het station om bij te kunnen kletsen, praten over de ervaringen. Voelt goed, is gewoon goed.

Als de ferry MS Bodø is aangekomen gaan we aan boord. Fietsen aan de zijkant stallen en vastleggen en naar boven. Zo'n 4 uur zal de overtocht naar Lofoten gaan duren. Tijd om te praten, iets eten, foto's maken of gewoon lekker de ogen even dicht. Om 20.00 gaan we er aanleggen en dan snel naar camping Moskenes. Een hytte voor 2 nachten, morgen zékers kleding wassen en dan voorzichtig vooruit kijken.

Het tellertje staat inmiddels op ruim 1850km, nog zo'n 1000 naar het grote einddoel!

Team Noordkaap is weer compleet!

Groeten vanaf MS Bodø, Wouter & Meindert.

Renate

Fijn, dat je er weer bij bent Wouter ? Samen ?? naar het einddoel ??

Erik en Jeanette

Fijn dat het team weer compleet is. Heel veel succes. Geniet van de reis. De Lofoten schijnt / schijnen fantastisch mooi te zijn. Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden. Nu al benieuwd naar foto's. Groetjes, Erik en Jeanette.

Tiemen en Ans.

Mooi dat” team Noordkaap”weer compleet is, morgen een fijne rustdag en wasdag gewenst.Groetjes Tiemen en Ans.

Anneloes

Yes, weer samen! Lekker bijkletsen, morgen ff op adem komen én wasjes etc doen en dan overmorgen weer samen doorrrrrr??

Marijke

Wat heerlijk om samen de tocht te doen! Wouter wat fijn!

Kees

Op een goed vervolg van de reis samen.

Jan en Klaarke uut Oene

Fijn dat het team Noordkaap, Wouter en Meindert, weer compleet is.
Morgen bijkletsen en genieten van de “rust”dag en dan samen weer er tegenaan om de tocht te vervolgen.
SUCCES samen en doe voorzichtig, maar vooral genieten.

Sander

Fijn!!! Lekker even ontspannen vandaag. En op naar de laatste 1000 ???