meindert-wouter.reismee.nl

Rustdag op camping Moskenes.

Goedenavond alle volgers,

Vandaag was dus weer een rustdag. En we hadden het niet beter kunnen plannen. Wat een prachtige dag! Het wordt niet meer donker en vannacht rond 03.00 uur kwam de zon al boven de achter ons op reizende bergrug uit. Vanaf toen dus heel de dag volle zonneschijn en knal blauwe lucht! Ik heb uitgeslapen tot ongeveer 07.30. Toen direct alle te wassen kleding bij elkaar gezocht. Het is hier behoorlijk druk dus er zal meer animo zijn voor de 3 wasmachines. Eerst ontbijtje. Da's tóch gezelliger met z'n tweeën. Zéker als we dat direct al buiten op de veranda kunnen verorberen.

Daarna volgt dus de was wassen, weer in de droger doen en later toch nog maar ophangen. Ondertussen lekker bakkie en later nog een keer. Net voor lunchpauze pakken we de Koga's om even naar de "supermarkt" te gaan. Hoewel slechts 1½ km ver levert dit tripje al direct mooie plaatjes op. Met de tas gevuld weer terug en maken we een stevige lunch voor wederom op de veranda. Daarna is het écht tijd voor een tukkie. Heerlijk een uurtje liggen, slapen. Straks gaan we een avond maaltijd in elkaar knutselen en dan tóch de tassen klaarmaken voor morgen.

Voor de route van morgen was eigenlijk een overtocht opgenomen met mooi oud vissersschip maar helaas vaart die morgen niet dus moeten we via een niet zo makkelijke tunnel. De "Nappstraumtunnelen". Er zit niets anders op. Hoe dan ook, morgenochtend weer samen op de pedalen!

Groet'n vanaf een nog steeds zon overgoten camping Moskenes.

Wouter &Meindert.

De buurman

Heerlijk zo rustdag.
Jammer dat die boot niet vaart.
Want ouwe meuk is leuk.
Maar succes met de tunnel.

Sander

Fijn. Succes weer morgen ???

Henry

Wat een prachtig avontuur is dit toch!
Geweldige tocht, mooie verhalen en prachtige plaatjes.
TOP mannen!