meindert-wouter.reismee.nl

Rustdag op Svensby Tursenter, Svensby.

Hilsen alle sammen, gegroet allemaal!

Vandaag weer een rustag. Heerlijke plek ervoor. Vanochtend pas rond 08.45 opgestaan, heerlijk! Rustig ontbijtje maken, alle tijd nemen, genieten van onze nieuw ontdekte thee, nog maar een mok vol, lekkerrr! Daarna de toch wel weer min of meer noodzakelijke zaken zoals wasje draaien, in de droger, nog wat dingetjes aan de lijn. Tussendoor natuurlijk koffie met een muffin. Wouter gaat lekker een poosje naar de steiger, lekker zitten aan het water. Ik kijk alvast een beetje naar de route van morgen. Ik probeer een beetje te bepalen waar we ongeveer zouden kunnen komen en vervolgens te zien of daar iets is om te overnachten. Wanneer Wouter terug is bekijken we even de opties, ook waar we boodschappen kunnen doen en vervolgens besluiten we weer een hytte te regelen. Zo, dat staat alvast vast.

Ja verder is er dus eigenlijk niets gebeurt. En dat is helemaal prima op deze rustdag. Genieten van gewoon niets doen. Morgenochtend gaan we weer verder. Eerst zo'n 25km fietsen. Dan komen we bij de laatste ferry op weg naar de Kaap, Lyngseidet - Olderdalen. Hier kunnen we ook nog even wat boodschappen inslaan en misschien ook even een bakkie doen met "iets" erbij!

Vanavond zullen we waarschijnlijk, wel zeker, lekker op tijd plat gaan en morgenochtend gaan we weer fris en fruitig op weg.

Hilsen fra Svensby, groeten uit Svensby, Wouter&Meindert.

hilsen fra svensby

Renate

Heerlijk een rustdag op zo'n fijn plekkie. Morgen weer fris verder. Op naar de "Kaap". ??

Marijke

Genietend van jullie belevenissen en verhalen

Henry

Mannen wat een mooi avontuur toch! Prachtige foto's, mooie verhalen en een geweldige gebeurtenis. Oude Scania's en Volvo's die kom je hier alleen nog tegen bij een truckers festival. Op naar de Noordkaap heren!!!

Jes en Loes

Klinkt als een heerlijke dag!